Εκλογές 20 Σεπτεμβρίου Σχόλιο #03

Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει λατρεμένε μου αναγνώστη αλλά αυτές είναι οι πρώτες εκλογές που δεν ψηφίζουμε για κυβέρνηση που θα μας σώσει.

Ναι, πίστεψέ το, είναι αλήθεια ό,τι ψηφίζουμρε για το ποιος θα κάνει την ορντινάτζα στον σΦύριζα του Αλέξη. Το είπε ξεκάθαρα ο Βαγγέλας με τον Σταύρο:
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πάμε σε εκλογές αφού είμαστε εμείς εδώ να βάλουμε πλάτη.
Δηλαδή μαλάκα μου μας έχουν για χάπατα τελείως.
Γιατί, βάσει των κανονικών δημοσκοπήσεων, όχι αυτών που βλέπεις στα κωλοκάναλα, που για να είναι στα πράγματα φτιάξανε δικό τους πολιτικό κόμμα, τις άλλες που δεν πρόκειται ποτέ να δημοσιοποιήσουν.
 Ο Αλέξης θα είναι πρώτος το έχουμε κλειδώσει.
Αλλά όχι μόνος του. Το ότι το θέλει ο λαός δεν σημαίνει ότι πρέπει να το αφήσουμε να γίνει.
Θα πρέπει να είναι μαζί με κάποιον άλλωνε που θα εξυπηρετεί μόνο τα δίκα μας συμφέροντα.
Κατά προτίμηση με τον ποταμίσιο βούρκο. Το κόμμα πολιτικός αχταρμάς που οι ιδέες του για το μεταναστευτικό ταυτίζονται με την Μαύρη Νύχτα και καμαρώνει που έχει στις τάξεις του τον καλύτερο δημόσιο υπάλληλο του πλανήτη, όταν δεν υπάρχει τέτιοιος βραβείο και δεν ξεχνά να βρίζει τους χαραμοφάηδες του δημοσίου.

Δεν έχω πρόβλημα να είσαι δεξιός μάναρι. Έχω και φίλους δεξιούς...  κατά το πετροκωστοπολέικο, έχω και φίλους πούστηδες.
Το ξέρω ότι δεν έχεις πρόβλημα με τους αριστερούς, όπως εγώ δεν έχω πρόβλημα με τις βρωμόπουστρες σαν τα μούτρα σου.

Πήγαινε να ψηφίσεις την δεξιά που ψηφίζεις, τόσα χρόνια τώρα αλλά μην μου το παίζεις προοδευτικός. 
Μια ζωή καραδεξιά βρωμόπουστρα ήσουν, καραδεξιά βρωμόπουστρα θα παραμείνεις και ως τέτοιο θα σε αντιμετωπίζω.
Και θα σου συμπεριφέρομαι αναλόγως.
Με λες και ρατσιστή.
Με τους gay δεν έχω πρόβλημα. Το τι κάνει ο καθένας στην κρεβατοκάμαρά του είναι δικό του θέμα.
Γιατί δεν θυμάμαι κανλέναν gay να μου κάνει θεωρία πως και με ποιον να πηδιέμαι.

Δεξιές βρωμόπουστρες για το τι θα ψηφίσω. όλες....  μα όλες?

Comments

Popular posts from this blog

Τι νέα;

Ρηβιούστ του 17ου ΕΤΑΠ του Tour

Ρηβιούστ του 13ου ΕΤΑΠ του Tour