Ξέμαγκας

Ξέμαγκας, όπως λέμε, είπα, ξεείπα. φτου ξελεφτερία και τα λοιπά και τα ρέστα.
Που σημαίναι ότι δεν πρόκειται να ξαναβγάλω τέτοια φωτογραφία




και για να γίνω πιο σαφής λατρεμένε μου αναγνώστη, δεν θα ξαναβγάλω τέτοια φωτόστ γιατί θα λείπει ο καπνός. Καθότι μου έκοψαν το τσιγάρο. Εγώ δεν έκοψα τίποτα, μόνος μου. Το κόψιμο του τσιγάρου ήταν μονομερής ενέργεια των αλλωνόναι.

Το θέμα, είναι ότι αρχίζει η κουλτούρα. Νομίζει ο μαλάκας ότι κάτι κέρδισε και την βλέπει ρεμπέτης ποιητής και απαγγέλει Παπάζογλου



 Βαρέθηκα τον αργιλέ
σιχάθηκα τη μαύρη
θ’ αφήσω το κορμάκι μου
αλλούς νταλκάδες να `βρει



και θα δεις το φως το αληθινόν και τον πούτσο κλαίγανε, μωρά μου....
Για πρόσεξε προσεχτικώς τι λέει παρακάτου. 

Τις όμορφες θα κυνηγώ 
κρασί και σαντουράκι 
κι όχι το παλιομπούζουκο 
και το μπαγλαμαδάκι


που σημαίνει, μασημένη τροφή σας δίνω τι άλλο θα κάνω για πάρτη σας παρτάκηδες. Είσαι καβάλα στο καλάμι κι εκεί που νόμίζεις ότι αυτοκρατορεύεις, στο τέλος παίρνεις τ' αρχίδια μου.
Εντελώς όμως.
Το crowd είναι καβάλα στο freedom, σου έχει κουνίσει μαντίλι καλαματιανό και την έχει κάνει γι' άλλες πολιτείες.




και από πολιτείες, πιιιιιιιιιιιιιιιιι.... ένα σκαΖμόστ.
Καθότι bottom line, ο πλερώνων ομιλεί, όπως έλεγε ο σχωρεμένος ποτοποιός πρόεδρας του Ιωνικού.
Κι αφού πλερώνει, έχει και τη δυνατότητα της επιλογής. 
Επιλογής που εξυπηρετεί πάντα τα συμφέροντά του

Δεν ξέρω αν με πιάνεις.
Ο άλλος για να επιλέξει την πρότασή σου, καθόλα σεβαστή, πρέπει να πλερώσει.
Για εσένα η επιλογή σου είναι το 100% των επιλογών. Για τον άλλο που πληρώνει για ν' ακολουθήσει είναι το 10% των επιλογών και όταν το USP σου είναι να περάσεις εσύ καλά γιατί κατέχεις κάποια αλήθεια, που δεν προκύπτει από πουθενά αλλά κατά τα μυαλά σου πρέπει όλοι να σε προσκυνήσουν.
Γιατί έτσι, εσύ το έχεις φανταστεί. Και πρέπει οι άλλοι να συμμετάσχουν στο ευτυχές γεγονός.

Έλα μου που δεν παίζει. Και αν βρεθεί κάποιος να το κάνει, είναι άξιος της τύχης του.
Ένας τελειωμένος. Μόνο ένα ναυάγιο της ζωής θα δώσει χώρο σ΄έναν παρτάκια.
Γιατί δεν έχει κατά που να γύρει.
Οι υγιείς δυνάμεις, ξέρουν πολύ καλά τι να κάνουν οπότε δεν θα το σκεφτούν δεύτερη φορά.

Μούμπλε μουμπλέ....
Οι παρτάκηδες με τα ναυάγια.
It make sense.

Comments

Popular posts from this blog

Τι νέα;

Ρηβιούστ του 17ου ΕΤΑΠ του Tour

Ρηβιούστ του 13ου ΕΤΑΠ του Tour